VW Lupo -
Kontant pris 69.800 DKK
VW Lupo -
Kontant pris 69.800 DKK
VW Lupo -
- Kilometer
- 156.000
- Modelår
- 2001
- Drivmiddel
- Benzin
- Forbrug
- 16,1 Km/l
- Gearkasse
- Manuel
- HK
- 60 hk
Kontant pris
69.800 DKK
Beskrivelse
VANDVITTIG VOGN +320 HK
Professionelt kørt ind og special lavet motorstyring m. mapsensor osv. fra "Farstrup motor-sport"
Spec liste på motor: ( max kørt 1500km)
Motorkode AGU 1,8 T
-Høj- kompressionsstempler med lettere plejstænger og nye lejere. Motoren er samlet med ARP bolte.
-Knaster, ventiler og fjedre er standart
-Indsugnings manifold er original med nye pakninger
-Gas-spjæld er den originale med kabeltræk
-Indsugning er lavet i 4” rustfri stål med original VR6 luftmasse i original 1.8T hus med K&N luftfilter
-Turbolader er en original Garrett GT2871R
-Udstødningsmanifold er fra SPA Turbos
-Udstødningssystem er et håndlavet system med powerwrap omkring de udsatte steder
-Fuel Rail er standart
-Rail føler er en 3bars opgraderet type
-Dyser er 668ml Siemens deka (højohms)
-Brændstof pumpe er Bosch 044 extern + den original som ligger i tanken
-Brændstof filter er ?? extern + nyt original ved tank
-Tændrør er NGK Platinium med elektrodeafstand på 0.65mm
-Tændspoler er originale S3/2,0 T
-Større monteret intercooler med 2,5” trykrørssystem
-Blowoff ventil er en Forge (recirkulerende)
-Tykkere og større køler med 2 store SPAL MOTORSPORT kølerblæser
-Frontmonteret oliekøler fra Mishimoto med stålarmeret slanger og AN fittings
-Oli catch tank fra D1 SPEC
-Kobling, trykplade og udrykkerleje er fra Sachs Performance - svinghjul er original enkelmasse
-Gearkasse er original (Brude nok en fra diesel med anden gearing)
-Motoren er monteret i bilen med Epytec ophæng
-- karosseri og bil--
Anti lag med tilhørende knap
Launch control
Olie castrol 10w60 med Bosch filter
VR6 undervogn med gevind og nye tårnlejer
VR6 forhjulsbremser
Lupo GTI bagbremser
Lupo GTI hovedecylinder
Skåret ud i hjelm og front opsætning, så gas-spjæld kunne arbejde frit uden at gå på
Tandrem, strammer, vandpumpe og medløberhjul nye
Nyt bundkar
Trækaksler er special lavet, den venstre er kortet og og den højre er forlænget
Transit batteri monteret i bagagerum
Brandslukker monteret i bagagerum
Alle brændstof og olieslanger er lavet i stålarmeret slanger med AN fittings
netop nymalet og top i orden vogn
Professionelt kørt ind og special lavet motorstyring m. mapsensor osv. fra "Farstrup motor-sport"
Spec liste på motor: ( max kørt 1500km)
Motorkode AGU 1,8 T
-Høj- kompressionsstempler med lettere plejstænger og nye lejere. Motoren er samlet med ARP bolte.
-Knaster, ventiler og fjedre er standart
-Indsugnings manifold er original med nye pakninger
-Gas-spjæld er den originale med kabeltræk
-Indsugning er lavet i 4” rustfri stål med original VR6 luftmasse i original 1.8T hus med K&N luftfilter
-Turbolader er en original Garrett GT2871R
-Udstødningsmanifold er fra SPA Turbos
-Udstødningssystem er et håndlavet system med powerwrap omkring de udsatte steder
-Fuel Rail er standart
-Rail føler er en 3bars opgraderet type
-Dyser er 668ml Siemens deka (højohms)
-Brændstof pumpe er Bosch 044 extern + den original som ligger i tanken
-Brændstof filter er ?? extern + nyt original ved tank
-Tændrør er NGK Platinium med elektrodeafstand på 0.65mm
-Tændspoler er originale S3/2,0 T
-Større monteret intercooler med 2,5” trykrørssystem
-Blowoff ventil er en Forge (recirkulerende)
-Tykkere og større køler med 2 store SPAL MOTORSPORT kølerblæser
-Frontmonteret oliekøler fra Mishimoto med stålarmeret slanger og AN fittings
-Oli catch tank fra D1 SPEC
-Kobling, trykplade og udrykkerleje er fra Sachs Performance - svinghjul er original enkelmasse
-Gearkasse er original (Brude nok en fra diesel med anden gearing)
-Motoren er monteret i bilen med Epytec ophæng
-- karosseri og bil--
Anti lag med tilhørende knap
Launch control
Olie castrol 10w60 med Bosch filter
VR6 undervogn med gevind og nye tårnlejer
VR6 forhjulsbremser
Lupo GTI bagbremser
Lupo GTI hovedecylinder
Skåret ud i hjelm og front opsætning, så gas-spjæld kunne arbejde frit uden at gå på
Tandrem, strammer, vandpumpe og medløberhjul nye
Nyt bundkar
Trækaksler er special lavet, den venstre er kortet og og den højre er forlænget
Transit batteri monteret i bagagerum
Brandslukker monteret i bagagerum
Alle brændstof og olieslanger er lavet i stålarmeret slanger med AN fittings
netop nymalet og top i orden vogn
Udstyr
-
ABS bremser
Model
- Modelår
- 2001
- 1. Registrering
- 09/2001
- Kilometer
- 156.000
- Gearkasse
- Manuel
- Drivmiddel
- Benzin
- Farve
- Rød
- Døre
- 3
- Trækhjul
- Forhjul
Motor & Miljø
- Slagvolume
- 1,4
- HK
- 60 hk
- Virkning i Nm
- 116 Nm
- 0- 100 km/t
- 14,3 sek
- Topfart
- 160 km/t
- Cylindre
- 4
- Forbrug
- 16,1 Km/l
- Grøn ejerafgift
- 2.780 kr. / år
- Tank
- 34 l
VW Lupo -
- Kilometer
- 156.000
- Modelår
- 2001
- Drivmiddel
- Benzin
- Forbrug
- 16,1 Km/l
- Gearkasse
- Manuel
- HK
- 60 hk
Kontant pris
69.800 DKK